0 محصولات
نمایش سبد خرید
سوالات حساب کاربری
بله، شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “ویرایش اطلاعات شخصی” به صفحهای منتقل میشوید که در آن بخش می توانید اطلاعاتی که در هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را تغییر دهید.
توجه داشته باشید که طی درخواست شما یک پیامک و یا یک لینک که امکان تغییر رمز را فراهم می کند برای شما ارسال میشود.
- لطفا پیامک های خود را چک کنید.
- لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید.
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
خیر، شما بدون وارد شدن به سایت هم میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید و سفارش خود را ثبت کنید؛ با این حال ما پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در جانبی تک میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- از طریق صفحه پیگیری سفارش؛ وضعیت لحظه ای خرید های خود را ببینید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
سوالات ثبت سفارش
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 3 مرحله تکمیل خواهد شد:
- ورود به سایت
- تکمیل فرم تسویه حساب
- پرداخت آنلاین
تا پیش از تایید نهایی سفارش و پرداخت وجه شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن حداکثر ظرف مدت 1 ساعت با جانبی تک تماس بگیرید.
در صورتی که قصد خرید محصولاتی را دارید که در سایت موجود نمی باشند؛ می توانید با از طریق راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما درخواست خود را مطرح نمایید، ما این آمادگی را داریم تا محصولات مورد نظرتان را در مدت زمان یک روز کاری برای ساکنین تهران و دو روز کاری برای ساکنین شهرستان ها ارسال کنیم.
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی، هویت فروشگاه اینترنتی جانبی تک بصورت حقیقی و حقوقی ثبت شده و دارای درگاه پرداخت آنلاین، نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد ساماندهی وزارت ارشاد می باشد. این نماد ها و مجوز ها پس از بررسی فروشگاه و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
سوالات نحوه ارسال
هزینه ارسال کالا با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است اما به طور کلی به شرح زیر می باشد :
- هزینه حمل و نقل سفارشات تهران که با پیک ارسال می شوند، توسط مشتری به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.
- هزینه حمل و نقل سفارشات تهران که با پست ارسال می شوند، 35,000 تومان می باشد که به سبد خرید اضافه خواهد شد و آنلاین پرداخت می شود.
- هزینه حمل و نقل سفارشات شهرستان ها با پست ارسال می شوند، 35,000 تومان می باشد که به سبد خرید اضافه خواهد شد و آنلاین پرداخت می شود.
- هزینه حمل و نقل سفارشات شهرستان ها که با باربری و یا تیپاکس ارسال می شوند، توسط مشتری به مامور حمل و نقل پرداخت می شود.
زمان ارسال کالا با توجه به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است اما به طور کلی به شرح زیر می باشد :
- مرسولات تهران که با پیک ارسال می شوند، در همان روزی که بارنامه شوند به مقصد می رسد.
- مرسولات تهران که با پست ارسال می شوند، 48 ساعت پس از بارنامه شدن، به مقصد می رسد.
- مرسولات شهرستان ها که با پست ، باربری و یا تیپاکس ارسال می شوند، بین 48 تا 72 ساعت پس از بارنامه شدن، به مقصد می رسد.
- شایان ذکر می باشد که کلیه مرسولات، در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش توسط سامانه های حمل و نقل ذکر شده بالا بارنامه می شوند.
جانبی تک با ارسال ایمیل و پیامک ، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “پیگری سفارش” از وضعیت آن مطلع شوید.
سوالات بازگشت کالا
شاید یکی از برتری های فروشگاه های حضوری بر فروشگاه های غیر حضوری (اینترنتی) اطمینان خاطر مشتری از صحت کالا پیش از خرید است. مشتری در فروشگاه های حضوری کالای مورد نظر خود را مشاهده میکنید و پس از کسب اطمینان از بابت سالم بودن جنس نسبت به خرید آن اقدام میکند. در صورتی که در فروشگاه های اینترنتی چیزی به نام مشاهده جنس پیش از خرید وجود ندارد. از همین رو فروشگاه جانبی تک این فرصت را به مشتریان خود میدهد که تا ۱ روز پس از خرید با شرایطی که معین شده نسبت به بازگشت محصول اقدام کنند.
بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای شما کاملا در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود، و هیچگونه آسیبی به جعبه و سایر اقلام همراه آن نرسیده باشد.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان جانبی تک ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
- اگر ساکن شهری جز تهران هستید برای بازگشت کالا تنها از پست سفارشی استفاده نمایید.
- هزینه مربوطه به سفارش شما حداکثر پس از ۵ روزکاری به شما بازگرداننده می شود.
سوالات نحوه پرداخت
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
کاربران جانبی تک میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز حواله بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حسابهای اعلام شده برای همه کاربران وجود دارد .