سوالات متداول

جانبی تک تمام تلاش خود را برای طراحی یک سایت انعطاف پذیر و کاربر پسند کرده است، تا مشتریان عزیز در هر موقیعت زمانی و مکانی بتوانند خریدهای مورد نظر خود را انجام دهند؛ لذا اگر در مراحل ثبت سفارش سوالی داشتید ما سعی کرده ایم تا به آن ها پاسخ دهیم، همچنین اگر سوالی باقی مانده می توانید به صفحه “تماس با ما” سایت مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

 

آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

بله؛ شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی “اطلاعات حساب کاربری” می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.

 

آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله؛ برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

 

تمایل دارم از جانبی تک خرید کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

جانبی تک با اخذ نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره سعی کرده است به کسب و کار خود رسمیت و اعتبار بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

 

آیا برای خرید از جانبی تک، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در سایت جانبی تک میتوانید :
۱) سریع تر و ساده تر خرید کنید
۲) به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید
۳) در جریان فروش های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به دست آن شخص برسد؟

بله، پس از اقدام برای ثبت سفارش و در مراحل تسویه حساب، می توانید با انتخاب گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود؟” مشخصات و آدرس گیرنده مد نظر خود را وارد نمایید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟

جانبی تک از طریق صفحه “پیگیری سفارشات” ، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می کند. شما می توانید با وارد کردن شماره سفارش و ایمیل خود ، از وضعیت سفارش خود آگاه شوید.

 

آیا میتونم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله؛ در صورتی که قصد دارید محصولی را سفارش دهید که در حال حاضر در سایت موجود نمی باشد می توانید از طریق صفحه “تماس با ما” با ما ارتباط بر قرار نمایید و درخواست خود را مطرح نمایید.

 

برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، آیا راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

کارشناسان فنی تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تخصصی محصولات دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه ، مطالعه نقد و بررسی و نقاط قوت و ضعف محصول و جدول اطلاعات کالاها استفاده کنید، همچنین برای مشاوره تخصصی میتوانید با شماره تماس ۷۷۲۰۳۸۶۱-۰۲۱ حاصل فرمایید.

 

چگونه از کالاهای تخفیف دار جانبی تک مطلع شوم؟

برای اطلاع دقیق از تمامی کالاهای تخفیف دار بر روی“پیشنهاد های شگفت انگیز” کلیک کنید.

 

آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

طور کلی محدودیتی برای تعداد سفارش یک کالا وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

مبلغ سفارشم را چگونه میتوانم پرداخت کنم؟

تمامی کاربران جانبی تک می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت جانبی تک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

 

آیا مبلغ سفارش را میتوانم در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟

بله، این امکان در حال حاضر برای آن دسته از کاربرانی که ساکن شهر تهران می باشند فعال می باشد، لازم به ذکر است چنانچه مبلغ سفارش بیش از یک میلیون تومان باشد هماهنگی های مربوطه از طریق تماس تلفنی کارشناسان جانبی تک با کاربران انجام می گردد.

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

 

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.