جانبی تک
0 Products View cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

قوانین و مقررات

کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی جانبی تک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود در سایت ثبت نام کرده نام کرده است و به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی جانبی تک اقدام نماید.
  • مجموعه جانبی تک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت روز امکان ثبت سفارش را می‌‏دهد و از ساعت 09:00 الی 21:00 تمام روزهای هفته، پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات مقدور می باشد.
  • روزهای کاری ما به معنی هر روز هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول اولین روز پس از ثبت سفارش، پردازش می‌‏شوند.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در این سایت، به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. مجموعه جانبی تک همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای جانبی تک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
  • در “جانبی تک”، با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی “جانبی تک”، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • “جانبی تک” بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آکبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال می‌نماید.
  • با توجه به اینکه شرکت‌های سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصه‌های مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط “جانبی تک” قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی “جانبی تک” کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
  • در صورتیکه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان “جانبی تک” بررسی و یا تعمیر شود، “جانبی تک” مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
  • برای سفارش های تهران از پیک استفاده می شود، مرسوله در همان روزی که بارنامه شود به مقصد می رسد.
  • برای سفارش های تهران از پست استفاده می شود، مرسوله 48 ساعت پس از روزی که بارنامه شود به مقصد می رسد.
  • برای سفارش‌های شهرستان ها از سامانه حمل نقل پست ، باربری و تیپاکس استفاده می شود؛ معمولاً 48 تا 72 ساعت بعد از بارنامه شدن، مرسوله به مقصد می رسد.
  • سفارش ها معمولا فردای کاری پس از ثبت سفارش ، پردازش و بارنامه می شود.
  • جهت بررسی وضعیت سفارشات، وارد حساب کاربری خود شده و روی منوی پیگیری سفارش کلیک نمایید.
  • جانبی تک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. ما همواره سه اصل مهم در ارسال مرسولات یعنی : بسته بندی ایمن و استاندارد، تحویل به شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به مشتری را رعایت می کنیم و این بدان معنی است که هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و جانبی تک تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش جانبی تک اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده که مسئولیت آسیب وارد شده را قبول کرده است و کلیه متعلقات و فاکتور به جانبی تک ارسال شود.
  • سعی ما همواره این است که کالاها با حداکثر دقت و بر اساس سفارش شما بسته بندی و ارسال شوند. علی رغم این موضوع، در صورتی که کالایی که دریافت کرده اید با آنچه در سایت دیده اید مغایرت داشت؛ حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا می توانید با هماهنگی جانبی تک نسبت به عودت اقدام نماید.
  • هنگامی که کالایی با هماهنگی جانبی تک عودت داده شود، بعد از کارشناسی و تایید واحد فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 5 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • امکان بازگشت کالای سالمی که ایرادی ندارد؛ تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نیست، لذا در انتخاب خود دقت فرمایید تا محصولی که انتخاب می کنید برابر نیاز شما باشد.
  • امکان بازگشت کالایی که استفاده شده ، کالایی که از آکبندی یا جعبه اصلی خارج شده یا کالایی که لیبل و کارتن آن دستکاری یا مخدوش شده ؛ وجود ندارد لذا در صورتی کالا ارسال شده مشکلی داشت با رعایت موارد ذکر شده ، ظرف مدت 24 ساعت مشکل را به جانبی تک اطلاع دهید.
  • برای عودت محصول به جانبی تک باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌ بندی شود؛ فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل توضیح داده شود و امضا گردد؛ قبل از مرجوعی کالا حتما یک ویدیو از سلامت کالا بهمراه تاریخ انلاین تهیه شود.
  • در صورتی که خریدار بدون هماهنگی و یا بدون رعایت شرایط ذکر شده اقدام به عودت کالا نماید، جانبی تک از دریافت کالا از مامور حمل و نقل خودداری می کند.
  • طرح های تشویقی و پیشنهادات شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌ درج می‏‌شوند.
  • در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
  • به دلیل اینکه این تخفیفات تنها یک طرح تشویقی است، جانبی تک تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعداد بالا از یک محصول با تخفیف ویژه ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی؛ هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.
خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات جانبی تک با ذکر منبع و پس از اخذ اجازه نامه کتبی از طریق ایمیل Info@janebitech.ir بلامانع است.
جانبی تک ممکن است، هر از گاهی این توافقنامه را تغییر یا بهبود بخشد؛ اگرچه سعی میشود از طریق ایمیل کلیه کاربران از تغییرات مطلع شوند با این حال پیشنهاد می گردد هر چند وقت یکبار این صفحه را مطالعه نمایید، تا از تغییرات احتمالی آگاه شوید. در صورتی که در خصوص موارد فوق هر سوالی دارید می توانید از طریق ایمیل Info@janebitech.ir ، تلفن ثابت : 021-7720-3861 یا کارشناس فروش : 0921-45-46-798 آن را با ما در میان بگذارید.
قوانین و مقررات این فروشگاه اینترنتی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده، در تاریخ 1398/01/01 تدوین؛ و به تصویب گروه مدیریتی ” جانبی تک ” رسید و در تاریخ 1401/01/01 ویرایش دوم شد و تا اطلاع ثانوی معتبر، نافذ و لازم الاجراست .